Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Feroshop.demo.ro (feroshop.demo.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Modalități de plată

Poți opta pentru una dintre următoarele metode de plată:

RAMBURS SAU CARD LA LIVRARE

Contravaloarea produselor comandate se achită reprezentantului firmei de curierat în momentul livrării acestora.

PLATA ONLINE CU CARD BANCAR

Cea mai simplă și rapidă modalitate de plată. Trebuie doar să introduci datele de card și să confirmi plata. În cazul returului, banii îți vor fi returnați pe card, în termen de 14 zile.

PLATA PRIN VIRAMENT BANCAR (ordin de plată)

Vei primi pe e-mail factura proformă pentru efectuarea plății, după verificarea și confirmarea comenzii. Comanda va fi expediată doar după confirmarea plății și intrarea banilor în contul FeroShop.

PLATA NUMERAR SAU CU CARDUL la sediul firmei

Poți ridica produsele direct din magazinul FeroShop din Râmnicu Vâlcea, Str. Gin Mihaescu, Nr. 22, unde poți achita numerar sau cu cardul prin POS.

Livrare

Produsele aflate pe stoc vor fi livrate în aproximativ 24 de ore de la confirmarea telefonică pentru toate comenzile plasate înainte de ora 12:00 de luni până joi. Pentru comenzile plasate de vineri ora 12:00 până luni ora 12:00, expedierea se face luni după ora 12:00, cu livrare începând de marți dimineața.

Produsele cu livrare la comandă speciala/termen de livrare diferit se vor livra la o dată ulterioară afișată în coșul de cumpărături și specificată în confirmarea de comandă transmisă prin email. Termenul de livrare este informativ, acesta putând varia din motive logistice atât în minus cât și în plus. Comenzile ce conțin atât produse din stoc cât și produse la comandă se împart în 2 în funcție de disponibilitate. Produsele din stoc in comanda .1 și produsele cu termen de livrare diferit în comanda .2

* Pot apărea întârzieri cauzate de condiții meteorologice nefavorabile, probleme tehnice, COVID-19, etc.

* Datele de livrare incorecte sau incomplete pot duce la întârzieri de peste 24 de ore. Redirecționarea într-o altă localitate durează minim 1 zi lucrătoare.

* Produsele mai mari de 2 m și cele care conțin lichide pot fi livrate cu costuri suplimentare, timp de livrare 24-72 de ore sau cu ridicare din sediul curierului.

Costuri de livrare: Pentru comenzi cu produse standard si valoare mai mare de 399 RON, îți oferim transport gratuit la domiciliu, iar pentru comenzile cu valoare mai mică se percepe o taxă de 19.99 RON pentru transport.

* Transportul gratuit se aplică doar comenzilor care nu depășesc 30 kg si doar pentru produsele care nu necesita cheltuieli suplimentare de ambalare/manipulare
* Transportul gratuit nu se acorda pentru produsele aflate in promotii

Ce fac daca am gresit datele de facturare?

În cazul în care datele pe care le-ai introdus sunt greșite, te rugăm sa ne contactezi în cel mai scurt timp posibil la numărul de telefon 031 11 00 277.

Cum pot primi factura pentru comanda mea?

Factura se transmite electronic prin e-mail in maxim 24 ore de la expedierea produselor.
Factura o vei găsi și în contul de client, dacă erai autentificat când ai plasat comanda. În cazul în care nu găesți factura, te rugăm să ne contactezi.

Pot anula o comanda deja plasata?

Singura modalitate prin care se poate anula o comanda deja plasată este să ne contactezi, în cel mai scurt timp posibil, la numărul de telefon 031 11 00 277.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Sesizările referitoare la integritatea coletelor se vor face în momentul livrării produsului, prin redactarea unui proces verbal constatator, în prezența curierului. Produsele defecte pot fi returnate respectând condițiile specificate în secțiunea “Garanție si Retur”
Dacă coletele nu prezintă urme de lovire/deterioare la momentul livrării, reclamațiile cu privire la conținutul deteriorat se acceptă numai în primele 48 ore de la livrare.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Dacă întâmpini o astfel de problemă, te rugăm să ne contactezi cât mai repede, în maxim 48 de ore de la primirea coletului. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată.