www.feroshop.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Cu toate acestea, www.feroshop.ro nu garanteaza ca descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. Daca un produs oferit de www.feroshop.ro este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de retur a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare

Modalități de plată


Poți opta pentru una dintre următoarele metode de plată:

RAMBURS

Contravaloarea produselor comandate se achită reprezentantului firmei de curierat în momentul livrării acestora.

PLATA ONLINE CU CARD BANCAR

Cea mai simplă și rapidă modalitate de plată. Trebuie doar să introduci datele de card și să confirmi plata. În cazul returului, banii îți vor fi returnați pe card, în termen de 14 zile.

PLATA PRIN VIRAMENT BANCAR (ordin de plată)

Vei primi pe e-mail factura proformă pentru efectuarea plății, după verificarea și confirmarea comenzii. Comanda va fi expediată doar după confirmarea plății și intrarea banilor în contul FeroShop.

PLATA NUMERAR SAU CU CARDUL la sediul firmei

Poți ridica produsele direct din magazinul FeroShop din Râmnicu Vâlcea, Str. Gin Mihaescu, Nr. 22, unde poți achita numerar sau cu cardul prin POS.

Livrare

Produsele aflate pe stoc vor fi livrate în aproximativ 24 de ore de la confirmarea telefonică pentru toate comenzile plasate înainte de ora 12:00 de luni până joi. Pentru comenzile plasate de vineri ora 12:00 până luni ora 12:00, expedierea se face luni după ora 12:00, cu livrare începând de marți dimineața.

* Pot apărea întârzieri cauzate de condiții meteorologice nefavorabile, probleme tehnice sau COVID-19.

* Datele de livrare incorecte sau incomplete pot duce la întârzieri de peste 24 de ore.

* Produsele mai mari de 2 m și cele care conțin lichide pot fi livrate doar prin Nemo Express, cu timp de livrare 24-72 de ore și cu ridicare din sediul lor cel mai apropiat.

Costuri de livrare Pentru orice comanda cu valoare mai mare de 399 RON, îți oferim transport gratuit la domiciliu, iar pentru comenzile cu valoare mai mică se percepe o taxă de 19.99 RON pentru transport.

* Transportul gratuit se aplică doar comenzilor care nu depășesc 30 kg si doar pentru produsele care nu necesita cheltuieli suplimentare de ambalare/manipulare
* Transportul gratuit nu se acorda pentru produsele aflate in promotii

Garanție și retur

GARANTIE

Toate produsele comercializate au o garanție de 2 ani ce poate fi prelungită prin pachetele de garanție extinsă ce se pot cumpăra pe acest site. Pentru orice detalii legate de garanție vă rugăm să contactați departamentul de service.

POLITICA DE RETUR PENTRU PERSOANE FIZICE

Exercitarea dreptului la retragere din contractele la distanță 

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Conform OUG 34/2014 clienții TEONIC SRL pot returna gratuit în termen de 14 zile calendaristice produsele cumpărate din magazinele TEONIC și de pe www.feroshop.ro, conform Termenilor și Condițiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament.

Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.

Clienții TEONIC SRL sunt beneficiarii direcți ai acestui serviciu gratuit.

Aceștia pot fi persoane fizice care au achiziționat produse din magazinele TEONIC sau de pe www.feroshop.ro, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal(persoane fizice).

Perioada de retragere, în care consumatorul își poate exercita dreptul de retragere, expiră după 14 zile începând de la:

  1. ziua la care intră consumatorul sau o parte terță, alta decat transportatorul, indicată de consumator, în posesia fizică a produselor, în cazul unui contract de vânzare cumpărare sau
  2. de la ziua la care intră consumatorul sau o parte terță, alta decat transportatorul, indicată de către consumator, în posesia fizică a ultimului produs, în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singură comandă și livrate separat.

Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

Rambursarea sumelor se face în cel mai scurt timp dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la transmiterea intenției cumpărătorului de renunțare și recepționarea fizică a produselor în magazin, fără alte cheltuieli suplimentare (ex: comisioane) în afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scădea din prețul plătit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

Restituirea sumelor încasate, în cazul în care consumatorul nu dorește un alt produs, se va face astfel:

  1. Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar
  2. Prin virament bancar, in cazul celor achitate prin transfer bancar
  3. Numerar, în cazul returului in magazin

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele comandate și returnate. TEONIC va suporta cheltuielile de retur, atunci când returul produselor se datoreaza unor motive imputabile TEONIC.

Conform OUG 34/2014 livrarea standard oferita de TEONIC este cea prin care cumparatorul iși ridică singur marfa din magazin în urma selecției “Ridicare din magazin” din procesul de comandă.

În cazul în care livrarea produselor se face exclusiv prin curier (pentru produsele din magazinul online) modalitatea de livrare standard este livrarea prin curier.

Conform O.U.G. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere:

  1. furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: Debitare Pal/OSB/Tevi);
  2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  4. furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Condițiile referitoare la produsul returnat

În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite într-un magazin.

Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, daca în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că aceasta devalorizare a fost cauzată de manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Se recomanda ca produsul returnat să fie în aceași stare în care a fost cumparat sau livrat:

  1. Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare și certificat de garanție;
  2. Produsul trebuie să fie însotit de toate accesoriile/cadourile cu care a fost livrat;
  3. Produsul trebuie să fie returnat în condiții de siguranță, pe cât posibil ăn ambalajul original pentru a evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma li condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare a dreptului de renunțare la contract.

În cazul livrării prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea coletelor al căror ambalaj este deformat/deteriorat, în vederea eliminării riscului de a primi un produs neconform și diminuării timpului de înlocuire a produsului.

În cazul unui retur parțial dintr-o comandă pentru care ați beneficiat de transport gratuit, atunci când valoarea produselor păstrate scade sub pragul pentru transport gratuit, din costul total al produselor se va scădea taxa de transport (19.99 lei), suportata de către TEONIC SRL la expedierea comenzii dumneavoastră.

Serviciul de procesare a rambursului (5.00 lei) NU se rambursează.

Cum puteți returna produsele achiziționate de la TEONIC SRL?

Produsele cumparate din magazinele TEONIC sau de pe www.feroshop.ro pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice:

  1. în orice magazin TEONIC, cumpărătorul predând personal produsul unui reprezentant TEONIC,
  2. dacă aveți un cont de utilizator din secțiunea Istoric si detalii ale comenzilor accesibilă din contul dumneavoastră de utilizator al site-ului sau
  3. dacă nu aveți cont de utilizator prin completarea Formularului de Retur. Acesta se poate descărca prin click aici.
  4. declarație neechivocă în care cumpărătorul își exprimă decizia de retragere din contract transmisă către noi, a cărei primire va fi confirmată (hârtie sau mail).

Folosirea formularului menționat nu este obligatorie ci este o recomandare pentru desfasurarea in conditii optime a procedurii de retur.
Pentru a respecta termenul limita de retragere, de 14 zile, este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Pentru alte informații legate de returul produselor aveți posibilitatea transmiterii unei solicitări prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail [email protected] sau puteți apela Serviciul Suport clienti TEONIC la numarul unic de contact: +40 311 100 277.

Comunicarea cu consumatorul se va face în scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda inițială.

POLITICA DE RETUR PENTRU PERSOANE JURIDICE

TEONIC SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
TEONIC SRL își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care condițiile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

Returul în cazul persoanelor juridice se asigură în condițiile în care: 

  1. Produsele se returnează în maximum 14 zile calendaristice de la achiziţie;
  2. Este prezentat în original documentul fiscal (factura) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  3. Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  4. Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
  5. Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
  6. Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
  7. Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu extra cum ar fi: MIXARE VOPSELE; DEBITARE; COMANDĂ SPECIALĂ; s.a.

NU se returnează și NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/categorii de produse:

  1. Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  2. Produsele vândute la metru şi cele din materiale textile, precum şi produsele personalizate la cererea şi după specificațiile clientului (ex: lenjerii de pat, prosoape, perdele, etc.);
  3. Produsele lichide ale căror ambalaje au fost desfăcute;

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Restituirea sumelor încasate, în cazul în care nu se dorește un alt produs, se va face astfel:

  1. Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar
  2. Prin virament bancar, in cazul celor achitate prin transfer bancar
  3. Numerar, în cazul returului in magazin

Ce fac daca am gresit datele de facturare?

În cazul în care datele pe care le-ai introdus sunt greșite, te rugăm sa ne contactezi în cel mai scurt timp posibil la numărul de telefon 031 11 00 277.

Cum pot primi factura pentru comanda mea?

Factura o vei găsi în colet. În cazul în care nu ai primit-o, te rugăm să ne contactezi.

Pot anula o comanda deja plasata?

Singura modalitate prin care se poate anula o comanda deja plasată este să ne contactezi, în cel mai scurt timp posibil, la numărul de telefon 031 11 00 277.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Sesizările referitoare la integritatea coletelor se vor face în momentul livrării produsului, prin redactarea unui proces verbal constatator, în prezența curierului. Produsele defecte pot fi returnate respectând condițiile specificate în secțiunea “Garanție si Retur”

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Dacă întâmpini o astfel de problemă, te rugăm să ne contactezi cât mai repede, în maxim 48 de ore de la primirea coletului. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată.